Zwroty i Reklamacje
Polityka zwrotów
Wszystko co musisz wiedzieć
- Na dokonanie zwrotu produktów zakupionych w Sklepie TIZO masz 14 dni od daty dostawy.
- Wszystkie przedmioty muszą być w stanie nienaruszonym, to znaczy NIEUŻYWANE (wraz z metkami).
- Jeżeli zwracane produkty nie posiadają metki, traktujemy je jako UŻYWANE/NARUSZONE. W takich sytuacjach zwracamy wyłącznie 50% kwoty za dany produkt.
- Nie oferujemy bezpłatnych zwrotów, dlatego produkty wysyłasz na koszt własny.
- Zwroty rozpatrujemy do 7 dni roboczych; natomiast jeżeli wszystko jest 👍 to możesz spodziewać się zwrotu szybciej. Zwroty środków wykonujemy metodą płatności użytą podczas składania zamówienia.
Jak zwrócić produkt
Masz dwie możliwości…
1. Wykorzystaj formularz zwrotu dołączony do zamówienia
- Krok 1: Wypełnij formularz
- Krok 2: Zwracany produkt włóż do paczki i odeślij na wskazany adres (lub wykorzystaj załączoną naklejkę adresową)
2. Wypełnij formularz zwrotu online
- Krok 1: Wypełnij formularz online – Formularz zwrotu
- Krok 2: Zwracany produkt włóż do paczki i odeślij na wskazany adres (lub wykorzystaj załączoną naklejkę adresową)
PAMIĘTAJ! Nie bierzemy odpowiedzialności za jakiekolwiek przedmioty utracone podczas wysyłki zwrotnej.
Adres zwrotny: TIZO Sp. z o. o., Bojanowskiego 2. 63-300 Pleszew
Jeżeli masz więcej pytań zapraszamy do kontaktu.
Polityka reklamacji
Wszystko co musisz wiedzieć
- Na zgłoszenie reklamacji produktów zakupionych w Sklepie TIZO masz 14 dni od daty dostawy.
- Zgłoszenie reklamacji można dokonać poprzez wysyłkę maila na adres: tizo@booklet.pl.
- Reklamacje zazwyczaj są rozpatrywane w ciągu jednego dnia roboczego.
- Klient otrzyma informację dotyczącą wyniku reklamacji poprzez wiadomość e-mailową lub telefonicznie.
- Nasza odpowiedzialność ogranicza się do wartości zakupionego towaru.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody pochodzące z niewłaściwego użytkowania.
Jak dokonać reklamacji
- Krok 1: Zrób zdjęcia prezentujące wadę produktu
- Krok 2: Prześlij e-mail na adres tizo@booklet.pl, zawierający następujące informacje:
– imię i nazwisko,
– numer zamówienia,
– dokładny opis wady produktu,
– zdjęcia produktu przedstawiające wadę. - Krok 3: Oczekuj informacji o wyniku reklamacji i dalszych czynnościach 😊