0
Twój koszyk

Polityka zwrotów

Wszystko co musisz wiedzieć

  1. Na dokonanie zwrotu produktów zakupionych w Sklepie TIZO masz 14 dni od daty dostawy.
  2. Wszystkie przedmioty muszą być w stanie nienaruszonym, to znaczy NIEUŻYWANE (wraz z metkami).
  3. Jeżeli zwracane produkty nie posiadają metki, traktujemy je jako UŻYWANE/NARUSZONE. W takich sytuacjach zwracamy wyłącznie 50% kwoty za dany produkt.
  4. Nie oferujemy bezpłatnych zwrotów, dlatego produkty wysyłasz na koszt własny.
  5. Zwroty rozpatrujemy do 7 dni roboczych; natomiast jeżeli wszystko jest 👍 to możesz spodziewać się zwrotu szybciej. Zwroty środków wykonujemy metodą płatności użytą podczas składania zamówienia.

Jak zwrócić produkt

Masz dwie możliwości…

1. Wykorzystaj formularz zwrotu dołączony do zamówienia

  • Krok 1: Wypełnij formularz
  • Krok 2: Zwracany produkt włóż do paczki i odeślij na wskazany adres (lub wykorzystaj załączoną naklejkę adresową)

2. Wypełnij formularz zwrotu online

  • Krok 1: Wypełnij formularz online – Formularz zwrotu
  • Krok 2: Zwracany produkt włóż do paczki i odeślij na wskazany adres (lub wykorzystaj załączoną naklejkę adresową)

PAMIĘTAJ! Nie bierzemy odpowiedzialności za jakiekolwiek przedmioty utracone podczas wysyłki zwrotnej.

Adres zwrotny: TIZO Sp. z o. o., Korzkwy 23. 63-300 Pleszew

Jeżeli masz więcej pytań zapraszamy do kontaktu.

Polityka reklamacji

Wszystko co musisz wiedzieć

  1. Na zgłoszenie reklamacji produktów zakupionych w Sklepie TIZO masz 14 dni od daty dostawy.
  2. Zgłoszenie reklamacji można dokonać poprzez wysyłkę maila na adres: tizo@booklet.pl.
  3. Reklamacje zazwyczaj są rozpatrywane w ciągu jednego dnia roboczego.
  4. Klient otrzyma informację dotyczącą wyniku reklamacji poprzez wiadomość e-mailową lub telefonicznie.
  5. Nasza odpowiedzialność ogranicza się do wartości zakupionego towaru.
  6. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody pochodzące z niewłaściwego użytkowania.

Jak dokonać reklamacji

  • Krok 1: Zrób zdjęcia prezentujące wadę produktu
  • Krok 2: Prześlij e-mail na adres tizo@booklet.pl, zawierający następujące informacje:

    – imię i nazwisko,
    – numer zamówienia,
    – dokładny opis wady produktu,
    – zdjęcia produktu przedstawiające wadę.

  • Krok 3: Oczekuj informacji o wyniku reklamacji 😊